Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale vše se pokusíme napravit. 

VRÁCENÍ A REKLAMACE

  • Nejdříve nás kontaktujte na adrese info@druzickovani.cz nebo telefonu 605 330 853.
  • Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly.
  • Lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od doručení zboží.
  • Vaši objednávku se jménem a číslem bankovního účtu pošlete doporučeně na adresu:

Družičkování.cz

Denisa Borutová                      

Korunní 810/104 A2

Praha 101 00

 

  • Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzovací email, do té doby si uschovejte doklad o vrácení zboží (např. podací lístek).
  • Budeme se snažit reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, co nejrychleji.

 

Jak VYMĚNIT ZBOŽÍ?

Nesedí Vám velikost, kterou jste si objednali? Postupujte následovně.

  • Nejdříve nás kontaktujte na adrese info@druzickovani.cz nebo telefonu 605 330 853.
  • Zboží v nepoškozeném stavu zabalte do originálního obalu se všemi visačkami.
  • Vaši objednávku se jménem pošlete doporučeně na adresu:

Družičkování.cz

Denisa Borutová                      

Korunní 810/104 A2

Praha 101 00

 

  • Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzovací email, do té doby si uschovejte doklad o vrácení zboží (např. podací lístek).
  • Budeme se snažit výměnu zboží vyřídit bez zbytečného odkladu, co nejrychleji.

Jak REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Něco není, jak má být? To nás mrzí. Kontaktujte nás. Budeme se snažit, vše vyřešit. Postupujte následovně.

  • Nejdříve nás kontaktujte na adrese info@druzickovani.cz nebo telefonu 605 330 853.
  • Vaši objednávku se jménem a číslem bankovního účtu pošlete doporučeně na adresu:

Družičkování.cz

Denisa Borutová                      

Korunní 810/104 A2

Praha 101 00

 

  • Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzovací email, do té doby si uschovejte doklad o vrácení zboží (např. podací lístek).

 

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě.

V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni vám poradit každý všední den od 9 do 18 hod. na telefonu 605 330 853 nebo na e-mailu: info@druzickovani.cz